2014. július 30., szerda

1# Ajánló

The Fighter
Fordító: Nadia Kumanov (link)
Bevezető:
Figyelem: Erőszakos jelenetek és erősen szexuális tartalom! 'Híreinkből... A híres világhírű boxolót, Harry Stylest, 20, a St. Gregory's kórházba szállították mindössze egy órával ezelőtt. Forrásaink szerint kritikus állapotban van a horrorisztikus autóbaleset miatt London külvárosában. További részletekért...' 

Részlet az első fejezetből:
(...)-Rebecca, éppen Önt kerestem! Behívták, jól tudom? – kérdezte Mr. Bambino az arcán egy mosollyal és bólintottam. Ő volt a főnök ebben a programban és segített nekem bármiben, amire szükségem volt. Néztem Őt, ahogyan elővesz egy köteg papírt, majd elkezdi kisebb csoportokba szétszedni őket.
-Vegye el ezeket – nyújtotta át nekem a beteg aktáját benne a családi adataival. – Azt akarom, hogy szerezz egy kis tapasztalatot a sürgősségin gyors iramban, stressztől nem kímélve. Talán ez az egyetlen ebben az évben. Menj a 209- es szobába és maradj a közelben – utasított, majd eltűnt a folyosón, mielőtt tiltakozni tudtam volna. (...)
Lepillantottam a vékony papírra a kezemben, végigsiklott az ujjam az oldalán ezzel elválasztva a mappa elejét és hátulját. Összeráncoltam a szemöldököm, mikor próbáltam elolvasni kinek is az aktája ez.
- Harry Styles? – kérdeztem magamtól. 

Személyes vélemény:
Szerintem ez egy nagy sikerű blog lesz nálunk is. Jó történetnek hangzik, és igazán szépen fogalmaz a fordító. Teljesen át tudja adni azt amit kell. Nagy potenciál van benne, és bárkinek ajánlani tudom ezt a csodás induló blogot amiben jelenleg csak 2 fejezet foglal helyet. 

Nagyon szépen köszönöm a felkérést és, hogy én csinálhattam meg neked a legelső ajánlómat. További sok sikert kívánok a fordításhoz! xx

2 megjegyzés:

  1. Kedves Faith!

    Köszönöm, hogy megírtad ezt az ajánlót, jóra sikeredett. Megkérhetném, hogy ide is belinkeld a blogot, hogy könnyebben rátaláljon azt, akit érdekel?:)

    Ölel, Nadia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nadia!
      Természetesen a nevedre kattintva elérhetik az olvasók. :)

      Törlés